Em fa po!!
Avera tinc 12 anys i la majoria dels meus amics/es ja s'han liat... i cla després em posen presió. Jo tinc ganes de liar-me, però no se com fer-ho, hi per això em fa po.
És normal que em fagi po? Com u tinc que fer perquè no tingui po? i com hu faig per liar-me?
Anissa Ouali

Hola!!
Primer de tot, que les amigues ja ho hagin fet, no significa que ho hagis de fer. Desprès, la pressió no t’ajudarà, tot el contrari, et farà sentir més por i angoixa. Per això és important que parlis amb les amigues i els hi demanis que no pressionin, i que liar-se, és una decisió de cadascú en el moment que vulgui.
Elles, com amigues estan per donar suport, no per fer pressió.
La por és molt comú i no és estrany, per això és important estar amb algú que realment t'agradi i amb una mica de confiança, en el moment que tu decideixis,...
Així que no t'atabalis, i no deixis que t'atabalin, sense pressa!
una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali