Plaer i dolor? Com arribar al orgasme?
Doncs bé, soc noi, pero tinc una amiga amb un certs dubtes, les seves preguntes us l’has fare a continuació:
1.En primer lloc, quant fa el amor, o més ben dit la penetració a vegades sent mes dolor que plaer, a causa de que pot ser i com pot fer perquè no senti tant dolor i mes plaer?
2.En segon, lloc , ja ha fet en diverses ocasions l’amor amb el seu novio pero mai ha arribat al orgasme, em pregunta com pot ser? I que pot fer per aconseguir arribar-hi? Hi ha alguna forma en que pugui arribar?
gràcies!
Anissa Ouali

Hola BurruCAT!
Gràcies per transmetre’ns els seus dubtes.
Anem per parts:
1. Tota la zona vagina està envoltada de musculatura, quan la persona no està relaxada o poc excitada, en tensió, o la penetració és produeix massa ràpid, és pot tensar i pot haver-hi una mica de dolor. Sobre el plaer, cal saber que a la zona interior de la vagina, hi ha menys sensibilitat que a l'exterior.
2. Si l'orgasme és busca amb la penetració, pot ser per això que no aconsegueixi arribar. s'ha de preguntar, si coneix els seus genitals, quines són les zones que més li agraden, amb que s'excita més i, per exemple, ja sap on està el seu clítoris? (és una de les zones més sensibles, i que ajuden a excitar més el cos per arribar a l'orgasme).
Recorda que l’òrgan sexual més important és el cap, ajudar-lo a estar a gust i relaxat és el que realment farà que tot funcioni.
una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali