Pensara que soc una estreta??
Hola fa 2 mesos que vaig coneixer al tio mes impressionant que he conegut mai, ara ja fa un mes i poc que estem junts i soc la persona mes feliç al seu costat. M'el estimoo taant i ell a mi, m'ho ha desmostra't. La cosa es que ell te 18 anys i ser que ho vol fer amb mi i jo amb ell, es a dir ser que es amb ell amb qui vull perdre la virginitat, però hem fa molta cosa fer-ho... Nose sento que quan hem vegi despullada li deixare d'agradar o que es cansi d'esperar, o sismplement que pensi que soc una estreta... Ell m'ha dit que no, que m'estima i que amb mi no te pressa pero ser que tard o d'hora.. que puc fer, mentres???
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori! Si ell t'ha dit que esperarà, no tinguis pressa! A més si et deixa per aquest motiu ja t'haurà demostrat que ell no era la persona... no creus?
És normal sentir nervis i sentir que quan estigueu despullats puguis no agradar-li o pugui no agradar-te ell a tu... però això és el que ho fa interessant ja que en aquell moment en realitat poques vegades estem pendents de si té o no té no sé què.
L'única cosa que has de ter clara és la decisió de voler tenir relacions sexuals en parella o no... i l'altre a banda del lloc on fer-ho, és si vols que sigui penetració directament o si prefereixes anar coneixent els vostres cossos poc a poc.
Espero haver-te ajudat una mica!
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat