Hola
Hola, tinc un amic que ens va dir que ere precoz, ( amb un minut o dos ja li surt), algun consell per fer que trigui un temps normal al general com tothom?, gracies, i també quins són els efectes negatius que pot aportar ser precoz.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. El teu amic té molta sort de tenir un amic com tu al seu costat! Les persones no són ejaculadores precoces, poden tenir ejaculació precoç però això no defineix a a persona en cap cas.
Pel que fa als efectes negatius poden ser el malestar que genera en la persona que ho viu, ja que el fet d'estar tan pendent de l'ejaculació fa que no pugui concentrar-se en el plaer i un cop apareix l'ejaculació la sensació que queda és de culpa o de frustració. A qui li pot agradar sentir-se així...?
El que podria fer el teu amic és intentar practicar a nivell individual per a detectar què sent en cada moment de l'estimulació, i quan ho faci, ha d'estimular-se de forma moooooolt lenta, com si fos a ritme de tortuga, molt poc a poc.
Si no se’n surt o ja en aquest moment es sent molt malament el millor que pots fer és recomanar-li que es visiti amb un/a professional de la sexologia, pot mirar el servei de consulta jove de l'Institut d'Estudis de la sexualitat i la Parella.
Espero haver-te ajudat a ajudar-lo una mica!
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat