Pes correcte?
Tinc 14 anys i peso 47 kg i medeixo 1,62. Jo crec que està bé, bueno que fins i tot m'hauria d'aprimar dos quilets.
Vaig anar al metge fa una setmaneta i pesava 47,5 (em vaig apriman de mica en mica) i em va dir que no em podia aprimar ni un gram més. Jo no em veig pas tan prima com diu ell, tu com ho veus? És força exagerat no? Esque estic preocupada:/
Gràcies
Sara Bujalance

Hola! El teu metge té raó, no t'has d'aprimar ni un gram més! El teu pes ja està força justet, és impossible que necessitis aprimar "dos quilets", al contrari, seria perillós per la salut. A més, has de tenir en compte que estàs en època de creixement i seria perillós que, per voler aprimar, el teu cos no rebés tots els nutrients que necessita per desenvolupar-se correctament, si passés això podries tenir problemes greus de creixement, així que res d'aprimar! Menja de tot i de forma equilibrada! Si tu no et veus prima és perquè potser t'has obsessionat una mica amb això del pes i el teu cap no "et deixa" veure't prima encara que ho estiguis. Et recomano que parlis d'això que t'està passant amb algun adult de confiança com, per exemple, els pares. Ells et poden ajudar a aprendre a veure't com estàs realment i a evitar que tot això s'acabi convertint en un problema. Un petó molt gran!!