Whats i Face pero no parlem en persona
Hola, porto uns dies bastant dolents, a l'insti un gitano que és retrassat ha montat un pollo perquè me volia tocar el cul, i tots els nens (faig 1r d'ESO) que es creuen uns guais i uns swaggers doncs el seguien mentres jo i la meva millor amiga corríem. S'em va posar davant i em va entrar un pànic terrible, entre altres coses perquè a 6è em van fer bullying (el curs que més m'en van fer, perquè des de P3 que me n'han fet) i vaig començar a plorar mentres corria pels passadissos fins que a consergeria em vaig xivar. Portava abans un mal dia.
A la nit un noi em va obrir per Face i vam començar a parlar, ell fa 2n i coincidim en que anem al conservatori i toquem el piano, per mi això significa molt i no se, em connectat després d'uns 5 dies xerrant diàriament. El noi és supersimpàtic i comprensiu (a part que està molt bo :P) i m'agrada realment. Passo tot el dia pensant en ell i no se si és perquè em fa de droga perquè m'oblidi de tot, no se... però mai he sentit res per un noi d'aquesta manera. Anem al mateix insti i quan ens veiem ens agafa vergonya i abaixem el cap com si no ens haguéssim vist, tot molt patèic. El cas es que em tira la canya i m'agrada, no se que fer perquè la vaig cagar insultant a una profe d'angles dient que pronuncia com el cul i després em vaig enterar de que és sa mare, encara que no es va enfadar, i mai he tingut una relació, tinc por del que pensin els meus pares... Suposo que deu ser una cosa de crios però per molt posser que soni sóc bastant madura per la meva edat i estic feta un embolic...
Porto uns anys molt dolents i necessito consells, si us plau. Gràcies per haver-ho llegit tot, es que no se si se m'hauria entés bé si no hagués escrit tot això
SOU ELS MILLORS! <3
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si el tens vist en persona i sap que el seu perfil és el de veritat, fantàstic! El que podries fer si parleu amb tanta confiança és comentar-li per xat que t'agradaria parlar-li a la cara però que et fa vergonya, sigues sincera amb ell i a veure què et diu ell. I el proper dia que us creueu pel passadís, saluda'l "hola!" o "ens veiem després al conservatori" algun comentari senzill de passada.
Pel que fa al bulling és importantíssim que SEMPRE comptis amb algun adult o adulta de confiança a qui explicar-li, el que fa més fort a les persones que assetgen a altres és el silenci, l'heu de trencar!
Espero haver-te ajudat una mica!
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat