SEXE ORAL
Holaa, primer de tot m'agradaria que aquesta consulta fos anonima.
Doncs miral'altre dia amb el meu novio vam parlar del sexe oral, pero al final no ho vam fer perque jo havia sentit que per el sexe oral es necessitava condo també, a mes em feia una mica d'angunia.
La meva pregunta es que si es necessari o no el condo per practicar sexe oral?
I si en fessim sense quines consequencies hi haura, enfermetats i eso? I quines?
Gracies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En el sexe oral el recomanable és utilitzar una mètode de barrera, una barrera de làtex, això ho podeu fer si el sexe oral te'l fa a tu, “tunejant” un preservatiu masculí normal, si li fas tu a ell, amb un preservatiu normal i corrent.
En el cas de noi que rep sexe oral és més fàcil, ell es posa el preservatiu i llestos, en el cas de la noia que rep sexe oral, podeu tallar un preservatiu masculí per la meitat, posar-lo a la superfície dels teus genitals i ja ho tens! Barrera de làtex entre ell i tu.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat