menjar
mira soc una nena de 15 anys i no tinc pits (bueno molt pocs )i el metge m'ha dit que hi ha uns aliments que t'ajudaran a aumentar els pits.i ara m'agradaria saber quins son
una abraçada
Sara Bujalance

Hola bintouJD! La veritat és que no existeix cap aliment que aconsegueixi fer créixer els pits, si existís les dones no s'operarien, menjarien aquests aliments. El que sí és veritat és que, donat que estàs en època de creixement, és molt important que mengis correctament per a que el teu cos es desenvolupi correctament, inclosos els pits. Amb 15 encara t'han de crèixer, així que el millor que pots fer per assegurar-te que el teu creixement és correcte és menjar de tot, de forma equlibrada (com marca la piràmide alimentària) i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més. Recorda també que el tamany i forma dels pits depenen també (i sobretot) d'un factor genètic. Aquest factor genètic ni el triem ni el podem canviar, d'aquí la importància d'acceptar-nos tal i com som. Els pits són un bon exemple, com que no els pots triar ni fer res per canviar-los, és convenient que els acceptis com són. A més, pensa que un pit maco no depèn únicament del tamany, la forma, el mugró, si està ben posat... Tot això pot fer que un pit petit resulti molt atractiu, fins i tot més que d'altres més grans. Un petó molt gran!!