amor
Hola!
Hi ha un noi a la classe que m'agrada molt, crec que estic enamorada, però hi ha una companya que des que ho sap no es porta igual amb mi, la meva pregunta es: que puc fer per enamorar al noi o com a minim saber si li agrado? I per no crear conflictes amb la companya (no som amigues ni res pero no vull que siguem "enemigues")?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori! Malauradament nosaltres no tenim cap poció màgica per a enamorar a les persones, si la tinguéssim ens faríem riques, no creus? ;)
Per a enamorar a una persona el que hem de fer primer de tot és parlar amb l'altre persona, conèixer-la i deixar-te conèixer. I poc a poc aniràs sentint si t'agrada o no, i aniràs veient si li agrades o no,...
Pel que fa a la companya, podries parlar amb ella i comentar-li que la notes estranya amb tu, que t'expliqui si es sent rara, o si ha passat quelcom entre vosaltres del que tu no t'he n'hagis assabentat.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat