necessito un consell
Hola, tinc un problema. Jo ja vaig perdre la virginitat fa molt temps amb el meu ex-novio però no ho vam fer gaires cops i tots els cops em va fer malt i ara he conegut un noi i ho vull fer amb ell pero em fa por que em fagi malt o no en sàpiga perquè ell sap que no sóc verge i es suposa que ho he fet molts cops i tinc pràctica, jo no li vull dir que no ho he fet gaires cops pq em fa cosa. Amb ell ja i havia quedat a l'estiu i sempre només em masturbava ell a mi i jo no li vaig fer mai res pqe no he fet mai cap palla i no sabia com fer-li pqe tenia i tinc por que no li agradi i ara que tornem a quedar vull fer-li i que li agradi i que lo doni satisfacció com me'n dona ell a mi, com ho faig? I si ho fem em fara malt si estic molt exitada? Moltes gràcies:)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Quantes qüestions, què bé! Algunes preguntes les podrem resoldre i altres no perquè no podem endevinar el futur.
En el sexe el millor és ser sincera, SEMPRE, si fa mal, digueu-ho, si no agrada, indiqueu com us agrada, si voleu provar quelcom però no ho heu fet mai, demaneu que us guiïn! Es tracta d'aprendre no d'aparentar saber-ho tot. Cada cos és un món!
En quant al dolor, diverses cosetes, pot tenir a veure amb l'excitació però també ot tenir a veure amb la pressió que tu estiguis sentint, si vols quedar bé, fer-ho bé, donar la sensació que en saps i que tens pràctica, etc.... relaxada no estaràs! Estaràs tensa, nerviosa i incòmode. Per tant, has de procurar sentir-te bé, còmode, i ser sincera amb tu mateixa i amb 'altre!
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat