No trobo l'amor.
Hola, mira, que jo se perfectament que tothom te un princep blau i que noseque... pero no l'he trobat encara, les meves amigues en tenen ja desde fa temps, ames a mes, no se lligar... qe puc fer? ajudam a lligar almenys! jeje mercii<3
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que jo penso ben al contrari: no crec que existeixi un princep blau per a cada noia... al revés, hi ha moltes persones que ens poden agradar i nosaltres hem de triar a la que més ens agradi i amb la que més volguem compartir! No se quina edat tens, però segur que tens molt de temps per endavant!
Per lligar, et diria que primer detectessis qui t'agrada o t'atrau, amb qui sents pessigolles i rius sense parar... A partir d'aquí, es tracta de ser tu mateixa i deixar clar a l'altre que a tu t'agrada (ja sigui dient-li, proposant per quedar sols, fents sorpreses... el que se t'acudeixi!)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat