E.K
E.K
Any: 2002
Comarca: Maresme
Data: 18/01/15 00:12
FALTA DE SEGURETAT
Hola voldria dir-lis que sóc una persona que li afecta molt com em diuen les coses, soc molt negativa i insegura.
A vegades em costa ser tal com sóc davant de la gent que no conec.

Poc a poc ho vaig millorant però em costa molt.
M'agradaria que m'aconsellessin
Moltíssimes gràcies

E.K
InterPersonal
InterPersonal
Data: 26/01/2015 16:26
Bona tarda,

Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.

Primer de tot dir-te que la teva actitud és molt bona. El fet que te n'adonis i que vagis fent passos per millorar és molt i molt positiu. El nostre consell seria que seguissis com fins ara, fent petites millores dia a dia. Aquesta és la manera d'aconseguir-ho!

www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.