Nadal a Alemanya i jo amb problemes de pes.
Hola, emm aquest any vaig amb la meva familia alemana a alemanya a celebrar el nadal. Tinc un problema tinc sobrepes, ja ho he passat vastant malament aquet any i el passat, i no vull que m'estiguin controlant tot el dia, que les meves germanes "halin" a lo full (a saco) i jo no pugui menjar ni un tros de pa. LA meva mare es molt controladora l'entenc, es normal que em vulgui controlar, pero jo crec que ja estic recuperada, i ja em sento be amb la meva autostima encara que estigui 5 quilos mes grassa. No tinc prou seguretat per dirli a me mare el que sento, no se si es aixi o es que em fa moltissima vergonya. Ajuda sisplau no puc mes
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació! Pel que m'expliques sembla que aquest tema t'ho està fent passar una mica malament. El millor que pots fer és parlar sincerament amb la teva mare, sé que pot ser difícil fer-ho, però t'asseguro que te n'alegraràs molt un cop ho hagis fet. Els pares a vegades s'equivoquen en com dir les coses o en algunes situacions, són humans i s'equivoquen com absolutament ens equivoquem tots, però això no vol dir que no es preocupin de fer les coses el millor que poden. Segur que si li expliques a la teva mare com et sents, t'entendrà bé i farà tot el possible per ajudar-te a sentir-te millor. Explica-li la teva preocupació tant bé com me l'has explicat a mi i segur que t'entendrà i t'ajudarà. Així que t'envio molts ànims per a que parlis amb ella. Un petó molt gran!! PD: Si veus que dir-li cara a cara et costa molt, pots provar d'escriure-li una carta per a que la llegeixi quan tu no hi siguis davant.