No se que fer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hola!
Sóc una noia i m'agradaria saber si als 13 anys es correcte fer sexe de penetració, ara últimament les noies ja comensen a parlar del tema molt haviat crec i fa curiositat, si tens un novio 4 anys mes gran, que creus que deuria fer? Ell diu que no passa res, que es normal, pero a mi em preocupa nose, em considero petita tot i que de maduresa ja tinc bastant, tothom em diu que semblu mes gran.. Jo confio en ell, no es perque em presioni ni res, pero esque tinc curiositat, que deuria de fer?
Merci!
IESP

Hola Laura 1421!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva preguntat, penso que tu mateixa ja t'has donat la resposta, perquè dius que et consideres petita. De fet, és normal tenir curiositat, fer-se preguntes i voler experimentar, però cada cosa ha de ser al seu temps. Segurament, el teu novio 4 anys més gran, tampoc s'hagués vist preparat quan en tenia 13 oi? En el sexe, l'important és respectar el propi ritme i anar expermientant a poc a poc, per a que tot pugui ser plaenter i divertit.
Ja heu experimentat amb el vostre cos? Perquè la penentració no té perquè ser el primer pas, de fet hi ha més coses a fer que ens ajudin a conèixer el propi plaer i el de la parella! :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat