ulletsblaus
ulletsblaus
Any: 2000
Comarca: Bages
Data: 16/01/15 23:28
oh oh segeixo enamorada?!
Holaaa primer de tot gracies per tots els consells k em doneu sempre...bnu,akest any e conegut un noi molt monu i clar vam comensar a parlar molt pel xat i aixo pk a la cara ens feia vergonya despres vaig pensar k magradava pero com molt be se parlar per xat no es amor bnu em va demanar sortir i jo vaig dir k si pero les coses van durar poc pk em rallava amb ell i clar parlar per xat... i ara hem kedat com amics i dons super amics tenim molts confiansa ara ja parlem cara a cara i ns...ske no se si stic confonent l'amor amb l'amistat...

Sisplau ajuda!

Gracids per tot!😍
InterPersonal
InterPersonal
Data: 25/01/2015 12:02
Bon dia,

Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.

L'important és que no et precipitis, si tens dubtes sobre si estàs confonent l'amistat amb alguna cosa més, donat temps, reflexiona, busca moments de tranquil·litat per a poder reflexionar sobre el que sents. Deixa que el temps t'aclareixi les coses i els sentiments.

Amb algunes persones que ens han agradat, sempre ens queda una "espineta" sobre el que podia haver estat. Només saps tu si et continua agradant de veritat, o és aquesta espineta. Ho aniràs descobrint amb el temps.

Molta sort!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.