Inseguretat!
Hola, volia fer una consulta sobre el primer cop. Perquè la meva novia m'ha dit que podríem anar més enllà i tenir relacions sexuals. L'altre dia estàvem apunt de fer-ho pero li vaig aturar els peus perquè no teníem condons, com va el tema dels preservatius? on es compren?
I per altra banda també volia preguntar que si creus q soc massa jove per fer ho, ja que tinc 13 anys apunt de complir catorze. Hi ha algun problema per fer-ho tant aviat? No estic del tot segur.
Gracies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc, moltes gràcies per utilitzar el consultori! És genial que ella t'hagi expressat les ganes que té d'anar més enllà amb tu però si tu encara no n'estàs segur, li ho has de fer saber. Haurà d'esperar que tu també vulguis iniciar l'activitat sexual en parella.
Els preservatius els podeu comprar a una farmàcia o a un súpermercat.
El més important a l'hora de tenir relacions sexuals no és l'edat sinó que estiguis segur de donar el pas! En el sexe NINGÚ pot obligar a NINGÚ a fer RES que no vulgui fer, no ho oblidis!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat