no entenc res
Mira, el meu problema és que no tinc ni la més mínima idea de que sóc (referent a la atracció sexual). Mai m'he sentit atreta per cap noi ni tampoc per cap noia. Mai m'he colat per ningú.
Tot i aixi la meva idelogia en el tema de l'amor es que mai puc donar l'esquena a l'oportunitat de enamorar-me de algú i ser feliç al seu costat simplement per el seu sexe. Crec que es un tema molt superficial.
Creus que puc ser asexual i/o bisexual? I si per ho penses mai he pensat sexualment en ningú, cap fantasia ni res em cap dels dos sexes. I tampoc cap experiencia em cap dels dos sexes. Ni un sol peto
és normal?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Nosaltres no podem dir-te quina és la teva orientació sexual. No sabem quina edat tens, ja que no ens ho indiques, de totes formes, tinguis l'edat que tinguis, no et pressionis, ja si ets bisexual o asexual, ho aniràs descobrint amb el temps.
Només per a si et pot ajudar una mica t'expliquem a grans trets què significa ser bisexual i què significa ser asexual:
- Bisexualitat: orientació sexual que fa referència a l'estètica, l'amor, o el desig sexual cap a individus d'ambdós gèneres o de qualsevol sexe (masculí o femení).
- Asexualitat: fa referència a la manca d'atracció sexual cap a altres éssers o la manca d'interès pel sexe.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat