Dubte!
Mai m'he posat un tampó i em fa nosa per si em fa mal... però de vegades em masturbo i em faig dits i no em fa mal. Si me'l poso, em fará igual de mal tenint en compte que em faig dits?
IESP

Hola Luryyy!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Quan una noia es posa el tampó i li fa mal sol ser degut als nervis: a l'estar tensa, la musculatura també ho està, i costa introduir alguna cosa (encara que sigui tan petita com un tampó). En canvi, si la noia està relaxada i ho viu com un fet natural, la musculatura estarà més relaxada :)
Si ja has introduit un dit i no t'ha fet mal, el tampó tampoc t'hauria de fer-ne! El millor és que agafis un mirallet i observis els teus genitals: quan tinguis l'orifici de la vagina localitzat, posa't en la postura que et sembli més còmoda i prova a posar-te el tampó. És qüestió de pràctica!
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat