complicat😖
Hola!
Tinc dos dubtes així que els numeraré:
1. Em preocupa molt el tema dels pits. Tinc 17 anys i em prou feines omplo la talla 85. Em fa vergonya anar amb viquini o bruses amb escot. A més a més no són del tot rodons, i la meva germana en fa burla.. He provat de ferme massatges però no funciona. Vaig tenir problenes amb el menjar, pot estar relacionat?
2.fa un any vaig liar-me amb un noi, tres cops. El cas es que jo no sabia qe tenia novia.. Ara, un an despres, parlem cada dia, segyeix tenint novia pero em busca molt. Ens portem molts anys, (MOLTS) però estic encaprixada d'ell..i ledat no mimporta ni la seva novia...que faig? Algun consell?
Gracies😘
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
1. Cada noia té uns pits diferents i propis, i potser tu ets d'aquelles noies amb el pit més petit. El que no haurai de passar és que la teva germana es burlés d etu, ja que no escollim el cos que tenim i que tampoc és res dolent tenir el pit petit!
Respecte al menjar, pot ser que si vas perdre molt pes, t'afectés al volum dels pits (igual que a la resta del cos), però si has recuperat el pes, els pits haurien de tornar a la normalitat. Per això dic que potser tens els pits petits i ja està :)
2. Fes el que tu creguis! Això sí, vigila amb les expectatives: si té parella i t'agrada tant, segurament serà una relació complicada i hi ha força números de passar-ho malament... Estigues preparada per tot el que pugui venir, i valora "pros i contres"!
Espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat