ES NORMAL!!??
Holaa,
doncs mira jo porto de lio amb un nen des de fa uns dos mesos i estem passant a masturbarnos mutuament, pero quan ell mu fa a mi de vegades no hi ha manera de que hi entri el dit, llavors mintento posar cachonda pero no puc, i de vegades quan estic a casa tambe u probo pero no u aconsegueixo. Es normal?
PD: he pensat de intentarme posar cachonda amb videos porno pero no se, em veig molt petita per veurels.
IESP

Hola Cockiee!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Recorda que per masturbar a una noia, no cal introduir res dins de la vagina, ja que la zona més erògena i sensible de les noies està fora: el clítoris (sobretot) i els llavis tenen molta més sensibilitat. Un cop estimulada la part de fora (i tot el cos) potser arriba un moment que lubriquis i que la teva vagina estigui menys tensa: serà el moment de, si tu vols, introduir un dit. Si es fa abans i la vagina no està preparada, només pot ser dolorós ...
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat
cockiee
Moltes gracies, dema hem quedat i a veure que tal.