no menjo
Mireu, fa dos dies que no menjo i que intento vomitar, pero no és perquè em vegi grassa, sinò perque em senta malament. Els meus amics ja ho saben i una professora també. Diuen que em controlaran i que haig d'anar al metge, pero jo no els ho vull dir als meus pares. Que em passa? Haig d'anar al metge? Mersii, estic molt preocupada
Sara Bujalance

Hola pimpinela! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació! Pel que expliques sembla que ho estàs passant malament amb tot aquest tema. Crec que és necessari que parlis amb els teus pares. Sé que és difiícil fer-ho, però és indispensable que ho facis per a que et portin al metge i trobi què et passa. A vegades costa parlar amb els pares perquè tenim por de preocupar-los o de que s'enfadin, però ja veuràs com t'entendran millor del que sembla a priori i un cop els hagis dit, tu et treuràs un pes de sobre i ells faran TOT el possible per ajudar-te. Així que t'envio molts ànims per a que donis el pas de parlar amb ells. Un petó molt gran!!