Penis
Hola!!
Tinc un problema: quan em masturbo, no aguanto més d'un minut i ejaculo massa de pressa. He buscat informació i crec que sóc ejaculador precoç. Em podries dir si ho sóc? I, si ho sóc, quins exercicis hauria de fer per combatre el problema? Tinc por de no poder satisfer a la meva dona, com també tinc por de no tenir plaer amb les relacions sexuals.
Moltes gràcies per aquest Consultori!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que l'ejaculació precoç té a veure més amb la sensació de control que no pas amb el temps. Pensa també que és molt normal i natural trigar poc en ejacular a la teva edat, ja que la resposta sexual masculina sol ser més ràpida que la de les noies.
Prova a masturbar-te amb més calma, amb un ritme més pausat. Has d'aprendre a detectar el punt de no retorn: és aquell moment que, encara que deixessis de tocar el penis, ejacularies igualment. Es tracta de conèixer molt bé la pròpia resposta sexual, ja que pots anar decidint si és moment de parar/frenar el ritme/accelerar...
A més, recorda que el plaer de les dones es troba FORA, a la part externa de la vulva, no pas a l'interior de la vagina! ;)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat