M'agrada......i no se que fer
Hola, em dic Gisela i tinc 14 anys i el meu problema es el següent, conec un noi desde fa un mes, ell té 16 anys, i m'agrada i no se si llençar-mi perquè a travès d'una amiga meva que també te el seu numero (parlem per whattsapp) doncs li va preguntar com li queia jo i si li semblava guapa i ell va dir que si, però a les converses sempre he d'obrir-li jo i eso, desprès ja parlem moltíssim però es com si no es precupes per mi i jo un dia li vaig preguntar si li agradava algú i hem va dir que si i que tenia 14 anys i li vaig preguntar com es deia i no m'ho va voler dir perquè eren coses personals i el cas es que aquest divendres 16 quedarem amb la meva amiga i el seu novio i jo i aquest nen i ells estaran allà junts morrejant-se clarament (m'ho ha dit la meva amiga) i nosaltres estarem allà com dos "aguantavelas" i no se si llençarme perquè i si la cago? i no li agrado si que ho ha dit per quedar bé ?
El cas es que jo no se fer petons amb llengua (mai m'he ne fet cap) i si em llanço sera com si hagués de dirigir jo per dir-ho d'alguna manera i no se que fer....
Ajudeu-me siusplau !! (perdoneu les faltes)
Petons Adolescents !!
IESP

Hola Gisela!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
- Fixa't que estàs molt amoïnada per coses que encara no han passat! Normelament ens preocupem per coses que ens imaginem, i que desprès acaben sent més fàcils :)
- Quan algú ens agrada és normal tenir aquests dubtes... Segur que si ho parles a cara a cara podràs veure si realment li agrades! I si seguiexes tenint dubtes... pregunta-li directament! És difícil, però també cansa no saber la veritat.
- Ningú neix ensenyat, així que si no has fet petons mai és normal que dubtis de com els faràs... Ja veuràs que si et deixes portar, serà fàcil. I tot és qüestió de pràctica!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat