nois
Holaa una pregunta.
Em podries dir quines són les zones mes erogenes dels nois? No em diguis que li pregunti a ell, m'agradaria que em diguessis aixi en general el que mes agrada. Graciees:)
IESP

Hola auryber!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que cada persona és un m´çon, per això sempre diem que s'ha de preguntar a l'altre! Els gustos són tan variats, que si fessim una llista no encertariem ni estariem dient la veritat.
Tot el cos pot ser erògen, i està clar que els genitals són més sensibles que la resta de zones. Pensa en el teu cos, i quins llocs creus que donen més "pessigolles": el cos dels nois (tret dels genitals) és molt semblant! :) Per exemple, el coll, les orelles, l'esquena...
Amb el temps, i amb la pràctica, aniràs descobrint què agrada a cada noi, i què t'agrada a tu ;)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat