El meu pes :(
Hola! Jo sempre he estat prima, però no prima d'esqueletica si no de tenir un bon cos. La qüstió és que des de ja fa un més gairbé em noto més grassa i tinca la manira de voler aprimar-me pero sóc incapaç.
No es per fardar ni molt menys, si no no t'ho preguntaria, però les meves amigues em diuen que estic molt bé i que no ho necessito però per part meva no em sento bé. Jo sé que no estic grassa però en comparació a com estava abans, em noto diferent.
Tinc la necessitat de fer abdominals o exercicis per les cames, però no serveix per res. Què puc fer?
Sara Bujalance

Hola Júlia! El millor que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. A part d'això no t'has d'amoïnar per res més. Pensa que estàs creixent i és normal que vagis guanyant una mica de pes, si no el guanyessis voldria dir que no estàs creixent, i això seria un problema! L'adolescència pot ser difícil per tots aquests canvis que va experimentant el cos, et recomano que en parlis amb algun adult de confiança com, per exemple, els pares. Ells també van ser adolescents i encara que no ho sembli, et poden entendre molt bé i ajudar-te a sentir-te millor. Un petó molt gran!!