Flosky
Flosky
Any: 1999
Comarca: Alt Camp
Data: 15/01/15 10:49
Que faig?!!
M'agrada un noi, pero ell li tira la canya a totes, diu que ha canviat i jo no se si creurem-ho, jo a ell tambe li agrado (aixo es el que ell diu) pero els seus amics diuen que no m'enfii d'ell, no se que fer..
InterPersonal
InterPersonal
Data: 23/01/2015 20:00
Hola Flosky,

Doncs hauràs de fer servir el teu instint.... Tens tot el dret a tenir els teus dubtes, per tant, jo et diria que anéssis amb compte. Si et ve de gust veure què pot passar, endavant, però marca tu el ritme i ves veient com evoluciona.... com et tracta ell, com et sents tu, quines sensacions tens al respecte.... això t'ajudarà a veure si pots continuar o millor trencar la relació.

Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.