Laia
Laia
Any: 2001
Comarca: Barcelonès
Data: 14/01/15 20:38
Noi
Hola!
Estic enamorada d'un noi més gran que jo, ell em mira amb la seva mirada que enamora a qualsevol però no sé com acostar-me a ell. Sóc mol tímida i em fa cosa parlar-li. Sisplau consell que puc fer per què es fixi amb mi? Com puc saber que li agrado? Com em puc acostar a ell?
Per cert no conec a cap amic d'ell. Gràcies per la vostra atenció.
PETONS <3
InterPersonal
InterPersonal
Data: 21/01/2015 18:01
Hola Laia,

Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!

A veure, la millor manera de començar a parlar amb ell és buscant algun tema en comú, alguna afició que us pugui unir o fins i tot trobar-vos sovint a algun lloc. Intenta coincidir amb ell, mirar-lo i preguntar-li alguna cosa relacionada.

És una manera de començar a conèixer-lo i així decidir si et continua agradant o si ja no t'agrada tant.

Una abraçada
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.