hola
hola
Any: 2001
Comarca: Baix Empordà
Data: 14/01/15 18:45
excurcio
hola dimarts que be no el altre marxem de excurcio i jo tinc por que passi alguna cosa a l'autubus exple. que hyem prenguin el lloc o que vagi amb una mora que encau malament i que les meves amigues sen riguin ect com puc fer perque aquella excurcio sigui la millo de l'any
a mi m'agradaria que siguiex:
anar a l'autobus totes juntes i parlar i quant arribarem anar totes juntes fer l'activitat i dinar plegades.
que puc fer per que no tingui prpblemes graçies donem consellls tu suplico
InterPersonal
InterPersonal
Data: 22/01/2015 18:38
Hola!

Ostres, crec que hem arribat tard, em sap greu!

Com va anar l'excursió? Espero que anés bé!

De totes maneres, quan posem moltes expectatives en alguna cosa... no acaba anant tan bé. Quina és la solució? Doncs disminuir aquestes expectatives, és a dir, no esperar que sigui la millor excursió de la teva vida, sinó que t'ho passaràs bé perquè estaràs amb les teves amigues, per exemple. Si fem això, segurament serem més realistes i és molt possible que n'acabem tenint un bon record.

Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.