marcos
marcos
Any: 1998
Comarca: Barcelonès
Data: 14/01/15 17:30
Trebaaaaaal!!!!
Bon dia!!
Estic fent un treball i màgradaria preguntar si per alguna casualitat em podeu donar algun contacte amb un metge o un biòleg que sàpiga informació sobre VIH i una nova investigació que s'ha fet.
Gràcies!!
InterPersonal
InterPersonal
Data: 22/01/2015 19:08
Hola Marcos,

Ostres quin bon tema!! És molt interessant l'evolució que hi ha hagut entorn la investigació del VIH.
Em sap greu però des del consultori no podem facilitar-te aquest contacte, hauràs de provar-ho a través del teu metge de capçalera o buscant alguna notícia als diaris i contactant amb els periodistes.

Una abraçada!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.