no tinc ganes de menjar mai
Hola!
Sóc una noia de 15 anys i últimament m'he obsessionat amb el pes, no se que em passa.
Al principi vaig començar no menjant per tal de perdre pes, i vaig perdre 12kilos, i ara segueixo sense veure'm bé, el problema és que peso 49kg's i medeixo 1,64m. i la meva mare també està preocupada. El que em passa és que ara encara que intenti menjar no puc, em noto sempre plena i sense ganes de menjar i jo se que no es bo per mi.
Faig esport i menjo bé, no se que fer per tornar a recuperar la gana pero perdre pes, perquè se que no fa falta perdre'n, però no em sento agust i això encara empitjora les coses.
No se que fer, el metge també va quedar parat al explicar-li.
Moltes gràcies!! petons:)
Sara Bujalance

Hola! Moltes gràcies a tu per confiar en mi i compartir les teves preocupacions. Pel que m'expliques sembla que estàs passant per un època dura no només amb l'alimentació sinó que també és una època dura a nivell emocional. El fet de no tenir gana i d'haver perdut 12 kilos amb la teva edat, que en lloc d'aprimar hauries d'engreixar perquè estàs creixent, ens està indicant que passa alguna cosa. Has fet molt bé de parlar-ne amb la mare, et felicito, és el millor que podies fer! I heu fet molt bé d'anar al metge. Ara crec que el més convenient és que vagis a un psicòleg per a parlar d'aquesta època dura i per a que t'ajudi a sentir-te millor i a trobar-te feliç. Com que sembla que aquestes dificultats emocionals estan molt relacionades amb un tema també d'alimentació, et recomano que el psicòleg que triieu sigui especialista en temes d'alimentació. Perquè no m'escrius un e-mail privat a sbujalance@acab.org i parlem de a quins llocs et podrien ajudar, què et sembla? Un petó molt gran!