Sexe oral femení
Tinc un dubte, als nois tenen el condó per fer sexe oral amb protecció. Però i les noies tenen algun tipus de protecció? Quina? Voldria provar-ho amb el meu novio i no se com comerçar, em podeu donar algun consell?
Anissa Ouali

Hola Blancaneus!!
Pel sexe oral femení existeixen les barreres de làtex, quadrat molt prim, es fica sobre els genitals femenins i ajuden a evitar el contacte directe i amb els fluids. Si resulta molt difícil trobar-los, podeu agafar un preservatiu i retallar un quadrat per fer la barrera.
El sexe oral pot ser difícil per la vergonya a que vegin tan aprop els genitals, els olors, els nervis,... Així que el més important és anar mica en mica, intenta estar còmode, si t'ajuda pot dutxar-te abans i rentar els genitals per la part exterior (els genitals no s'han de rentats per l'interior), i estar més a gust.
Espero haver-te ajudat!! Una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali