FeelMoment
FeelMoment
Any: 2001
Comarca: Pla d'Urgell
Data: 13/01/15 14:32
Enamorada
Estic enamorada desde fa 5 mesos d'un nen extranger (ingles) i vull dir-li el meus sentiments encara que ell nomes em vegui com una amiga i ell sent alguna cosa per una noia del seu pais... Que faig? Ajudeume adolecents1
InterPersonal
InterPersonal
Data: 20/01/2015 18:43
Bona tarda,

Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per la teva consulta.

Si tu vols dir-li el que sents tot i saber que ell sent alguna cosa per una altra noia, endavant! El que és important és que facis les coses perquè vols i perquè sents que les has de fer. El que sí que has de pensar és que esperes que ell et digui. Si saps que ell està per una altra noia has d'anar preparada i conscienciada amb la possibilitat que ell no reaccioni com tu vols en escoltar les teves paraules. Però si sents la necessitat, endavant!

www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.