fàstig
Es normal que em faci fàstic el penis del meu nòvio?? Sincerament, no és la primera vegada que l'he vist i em segueix fent fàstic. Ell no el té diferent perk e mirat fotos a internet i son semblants. Però es k nose perquè em fa fàstic. Perquè pot ser?!?!?!??!! Ajudaaa suissplauu
Anissa Ouali

Hola Blancaneus!!
En moltes ocasions amb els genitals podem tenir aquesta reacció, ja que no estem acustumats. Això pot passar amb els genitals de la parella i/o els teus.
Hauries de veure que et fa fàstic: mirar? Tocar? El semen, si hi ha ejaculació? L'olor?. Amb els teus genitals et passa igual?
Són moltes preguntes, però et això et pot ajudar a concretar que et fa fàstic, i anar buscant com desfer-te del fàstic. Per exemple, anar jugant a jocs, i mica en mica, aneu apropant al genitals, tocant, acariciant i veient com et sents. Jugar després de la dutxa, sabent que els genitals estan nets, com la resta del cos, pot ajudar al fàstic.
Espero haver-te ajudat! Una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali