LESBIANA??=
al masturbarme sempre em poso videos a youtube...i per error! em va sortir un video de lesbianes... pero vaig sentir plaer atreta pel cos, es a dir que em vaig seguir masturbant com si res...
SOC LESBIANA?? sempre he pensat que al evure-ho no em fa fàstic...pro si m'imagino a mi donantme un peto amb una noia, bbuah quin fastic!
he sortit i me liat amb nois, tot i aixi, potser que sigui lesbiana?? jo no vull sero!!!
pero es el cos el que tria amb quin sexe sents plaer? o puc decidir-ho jo i aixo nomes ha estat un error?
tinc 13 anys, ajudaaaaaa
Anissa Ouali

Hola Lisa28!!
No t'has d'angoixa, anem per parts:
Ser lesbiana (homosexualitat) forma part de l'orientació sexual, com ser heterosexual o bisexual, i aquesta orientació es defineix per de qui t'enamores, i no per qui o que t'excita.
Podem sentir atracció i excitació (el plaer) per els dos sexes (homes i dones) i això no vol dir que siguis lesbiana o no. Amb el temps i l'enamorament, mica en mica, sense pressa, anirem definint quina és la nostra orientació sexual.
Així que no t'angoixis, és molt normal que en l'edat que et trobes vagis descobrint coses que t'exciten (ja siguin vídeos de lesbianes com altres)!! Amb el temps aniràs descobrint la teva orientació sexual.
Una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali