Preguntes frecuents!! de noies
Hola,som dues noies molt amigues q cm tenim el mateix problema em decidit preguntar-ho juntes.
Tenim unes quantes preguntes!
1-per què quan tenim la regla estem de mala llet?
2-per què ens fa vergonya dir que tenim la regla?
3-Per què quan ens agrada un noi ens fa vergonya parlar amb ell^?
4-per què les noies només busquen amor i els nois busquen sexe?
GRACIESS UN PETONASS!!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Vaig responent:
1. Es deu a un canvi hormonal que afecta al nostre estat d'ànim, i fa que el nostre cervell estigui més sensible: ens enfadem més, ens podem preocupar per coses simples, ens pot costa una mica més decidir-nos...
2. Fa vergonya perquè encara és un tabú social! Però amb l'edat aquest "complexe" es va perdent, ja que una dona té dret a dir que te la regla si vol!!
3. Fa vergonya perquè la nostra autoestima es posa en joc! Volem agradar i volem treure la millor part, i és per això que podem sentir vergonya i que a vegades no siguem de tot naturals...
4. Això és un MITE: les noies també poden estar interessades en el sexe i els nois també s'enamoren (i molt!!!).
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat