Com dir-li al meu ex que nomes el vull com a amic?
Bones, soc una noia de 16 anys i estic una mica indecisa...
Us explico bé... Fa un any que ho vaig dixar amb el meu ex i portem un any sense parlar-nos i sense tenir gens de relació. Fa 15 dies la meva millor amiga em va dir que em presentaria un amic seu que era molt simpatic i super bon tio... Encara no me l'ha presentat pero ja se qui es i els seus amics em diuen que estem fets un per l'altre... Pero hi ha un problema... Ahir el meu ex em va obrir pel whatsapp dient-me que encara no m'havia ovlidat... Crec que vol tornar-ho a intentar pero jo no se si vull.
L'estimo molt pero no se si seria capaç de tornar-ho a intentar, crec que m'estimaria mes tenir-lo com a amic. Pero com li dic aixooo? Com li puc dir que ja no vull res i que ja hi ha un altre tio a la meva vida i que nomes el vull com a amic?
Necessito ajuda siusplau!!! Moltes gràcies!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que no és gens fàcil haver de dir això a un ex. Però segur que ell agrairà MOLT la teva sinceritat, ja que tu no tens la culpa que ell seguiexi sentint això i tens dret a refer la teva vida.
Et diria que, si vols, aprofitis per explicar-li cara a cara, ja que a través del telèfon pot ser més difícil que s'entengui el que vols expressar. I li pots dir exactament el que sents, encara que faci mal: les persones agraim més una veritat dolorosa que una mentida, no creus?
Molts ànims!!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat