que puc tenir?
Hola, tinc un greu problema i no se com actuar, tinc un retràs de la regla de dues setmanes, pero se que es impossible que estigui embarassada ja que fa més d'un mes que no practico sexe amb la meva parella, i desde l'ultima vegada, em va venir la regla i a més, cal destacar que utilitzem el condó. .. el problema es que normalment tinc la regla irregual, pero no tant, i tampoc crec que sigui pels nervis perquè no estic preocupada, simplement, m'agradaria saber per què no em baixa i com hauria d'actuar
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que la regla no és tan regular com ens agradaria: encara que normalment et vingui cada mes/28 dies, pot ser que tingui un retard (per exemple, per un canvi hormonal). A més, pel que dius, no sembla probable que hi hagi un embaràs, així que pots estar tranquil.la respecte a això! :)
Des del consultori no et podem dir exactament perquè no et baixa, ja que aquesta resposta la tindria un metge que t'avalués. Si passa el temps i contnues preocupada, no dubtis en anar-hi per consultar-ho , d'acord?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat