MASTURBACIÓ
Hola, m'agfadaria que aquesta consulta fos anònima. Gràcies!
Primer de tot voldria explicar que fa uns dies parlo amb un amic de masturbació, em va dir que ho proves, però no se com es fa. No trobo el lloc on ficar els dits ni res semblant, ho busco però no ho trobo. Com es fa?
També voldria que em diguessiu varios objectes que pugui tenir la gent normalment a casa per masturbarme sense dits!
Respongueu sisplau, es bastant urgent!
Gràcies, un petó!
IESP

Hola Carla!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
En primer lloc, per sentir plaer és millor que exploris per fora. les noies tenim un òrgan anomenat CLÍTORIS, que s'encarrega NOMËS de donar plaer a les noies :)
Per això, et diria que agafis un mirallet i observis els teus genitals. Veuràs que on s'uneixen els llavis, a la part de dalt, hi ha un petit múscul arrodonit, segurament recorbert d'un caputxó. Tota aquesta zona exetrna és molt sensible, i quan una nota l'estimula i es deixa portar, pot sentir molt plaer!
Respecte a les joguines per casa, sempre és millor comprar algun producte en una botiga eròtica, ja que estan dissenyats per això. No podem introduir res a la vagina que no estigui ben net (és millor posar un preservatiu) i preparat per aquesta "feina", d'acord?
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat