Dubtes urgents:)
Hola guapa!Jo volia preguntar un parell de coses:
Primer de tot, comentar que tinc la xona com diferent,i m'hi sobresurten els llavis inferiors. Vaig buscar i posa que es normal, però em fa molta angunia. A vegades amb el banyador se'm nota, i ara que estic apunt de fer-ho amb el meu novio em fa cosa que li sembli raro o que li faigi fàstic... es gaire comú o només soc jo? Perque es nota bastant...
També volia saber si amb el sexe oral s'ha d'utilitzar condó obligatoriament o es només una recomanacció.
Gràcies per dedicar-nos el vostre temps, un petó
IESP

Hola Chris!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Com tu dius, això dels llavis és ben normal i comú! La vuvla no la tenim igual als 15 anys que als 8, ja que el cos va creixent! Segur que al teu novio no li fa pas fàstig, i que estarà més preocupat pel seu cos (complexes que tots tenim) que del teu ;)
Respecte al condó durant el sexe oral, és necessari si es vol evitar la transmissió d'infeccions! Es pot fer amb una banda de làtex o amb un preservatiu masculí, que pot protegir els genitals masculins (posat-lo al penis) i els femenins (tallant la punta i obrint-lo, creant com una banda horitzontal)
Et deixo un link que ho explica molt bé!
BexAV4srctA
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat