Ho vull fer...
Sóc un noi, tinc 15 anys.Estic una mica angoixat perqué alguns amics meus ja començen a fer-ho, jo sóc una mica tímid i em fa cosa demanarli a la meva xicota i a ella no la veig preparada, mm no se no es que no pugi ni res pero es que també es una mica tímida... Jo he arribat a la conclusio que no em faria res perdre la virginitat pero es que tinc molts duptes i preguntes, es a dir se com va aquest tema i tal pero no se ven be que fer ni com actuar. També m'agradaria com insinuar-li pero no se com :S
IESP

Hola Albert803!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, et diré que és completament normal que tinguis tots aquests dubtes, ja que les primeres vegades tothom en té! Et diria que aneu a poc a poc, al vostre ritme. Abans de la penetració poden fer-se altres pràctiques, que fan que tot sigui més gradual i natural. Per exemple, ja us heu vist despullats i us heu tocat tot el cos l'un a l'altre? Quan volem anar ràpid en temes de sexualitat o competim amb la resta d'amics, el més probable és que acabem fent coses que no desitgem i que ens sentim malament. Et diria que gaudeixis del que tens amb la teva xicota i que aneu experimentant. A més, que un dia amb tranquil.litat en parleu, dels vostres dubtes i pors, i del que desitgeu. Potser et trobes que ella també en té ganes i tampoc sabia com plantejar-ho!
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat