nooo!!
Hola soc una noia de 15 anys que no fa molt (3 semanes aproximadament) va tenir la seva primera relació sexual, el cas es que per un conjunt de raons no vam fer servir preservatiu i estic una mica acojonada. La veritat es que tinc els pits bastant sensibles i sovint em marejo ademes fa 4 dies que m'hauria de haver baixat la regla. No se que fer, els meus pares em matarien i ell també. Pff
Ajudeume porfaa!
Anissa Ouali

Hola anonima606!
Sempre que hi hagin relacions sense protecció hi haurà risc d'embaràs. Pel que dius ja han passat tres setmanes, així que ja no es poden utilitzar els mètodes d'urgència (com la pastilla del dia després).
No podem saber si hi ha un embaràs pels símptomes que descrius, ja que l'angoixa i preocupació poden fer que la regla s'enderrereixi, i el mal de pits potser perquè la regla estigui apunt de venir.
Si ves que la menstruació no ve, el més adient és fer una visita al metge per explicar-li la situació, i fer les proves si cal d'embaràs. Una altre opció és anar a una farmàcia, tenen uns proves per veure si hi ha un embaràs.
Tot això en el cas que la regla no vingui, pero recorda que utilitzar el preservatiu és molt important des de la primera relació.
Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali