algun metodo en especial para....?
Hola. Vaig ver la mateixa consulta FA una diez pero no he debut cap contestacio. M'agradaria rebre-ls siusplau. Voldria saber quienes precaucions o higiene (mesures o métodos) son necessaris pero practicar sede anal (pero tal d'evitar situaciones embarazoses). Gracias! :$
Anissa Ouali

Hola Candela97!!
Espero que aquest cop puguis veure la resposta:
Les mesures de higiene (com en totes les relacions sexuals) en el sexe anal són molt importants, ja que la zona és molt delicada.
El primer pas és temps i paciència, no és pot anar ràpid. La penetració ha de ser suau i plaent pels dos.
Abans de la penetracio, s'ha d'estimular l'anus (per exemple amb un dir) i dedicar temps, tant a la higiene com al joc.
Una de les preocupacions més comuns, és que ho hagi algun problema o situació desagradable per les fems, per això es pot utilitzar un enema per netejar el recte. S'han de seguir les indicacions pas per pas per fer-ho de manera adient i no fer-nos mal.
És molt important utilitzar preservatius, ja que el risc d'infeccions existeix. La zona de l'anus és molt propensa fer-se petites ferides per això és molt important tenir una bona higiene, anar mica en mica i la protecció.
Espero haver-te ajudat!! Una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali