cockiee
cockiee
Any: 2001
Comarca: Baix Ebre
Data: 08/01/15 17:14
PREGUNTA
Tinc una pregunta, a les pelis americanes diuen constantment "primera base, segona base i tercera base", que significa cada una d'elles ??
InterPersonal
InterPersonal
Data: 15/01/2015 17:44
Hola cockiee! Sóc l'ELi AUlet. Psicòlgoa d'Interpersonal.

Doncs no se ben bé a quin tema et refereixes. De fet, aquí al consultori temes de lingüistica no en contestem, eprquè no som professionals del tema.

gràcies epr la confiança en la teva pregunta!

Una abraçada

ELi Aulet
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.