Ginecòleg
Hola, bon dia! Necessito que em tranquil·litzeu. He d'anar al ginecòleg a que em receptin les pastilles per regular la regla (que són les anticonceptives, si no m'equivoco), però és el primer cop que hi vaig. Tinc 17 anys i ja he tingut relacions amb la meva parella, TOTES amb protecció, però em fa por i vergonya ja que no hi he anat mai. Per una banda vull anar per descartar qualsevol cosa que tingui, però per l'altra em fa moltíssima cosa que em mirin allà baix. A més, no vull que em preguntin davant de la meva mare si sóc verge o no. Podeu dir-me més o menys que em farien? Moltes gràcies!
Anissa Ouali

Hola Noia_encantada!!
És molt normal que estiguis tan nerviosa!! La primera vegada sempre espanta però és més una mala jugada del cap que realment el que serà. En la primera visita, el ginecòleg et preguntarà com són les teves regles, cada quan acostumen a venir, si són abundant o no, si has mantingut relacions sexuals i realitzarà una breu exploració dels genitals. No t'ha de fer pas vergonya pensa que són professionals i el que volen és ajudar a la teva salut. I no t'has de preocupar, tenen molt de cura i et tractaran molt bè!
És important que li diguis que has tingut relacions sexuals, perquè et facin l'explotació pertinent (si menteixen i dius que ets verge perquè la mare esta al davant, no faran cap exploració però això significa que no podran veure que tot vagi bè).
Si et fa cosa que estigui la mare, demanar-li si li fa res que estris sola, al ser la primera vegada i per la vergonya, però tingues en compte que la teva mare pot ser d'ajuda per estar més relaxada, i ella ja ha passat per aquesta situació. Intenta confiar amb ella i explicar-li que ja tens relacions sexuals.
Espero haver-te a jugar a estar menys nerviosa! Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali