Embarassada?
Hola,em dic Sophia i tinc 14 anys. Necessito ajuda ,estic embarassada.
Va ser tot molt ràpid i ens vam oblidar de la protecció.El noi no ho sap i ma mare tampoc.
Les meves amigues em diuen que aborti pero,no puc es el meu fill.
Que faig?
Anissa Ouali

Hola Sophia!!
La notícia no és fàcil i segur que estas molt angoixada, però no t'ho pots guardar per tu sola, has de tenir suport, i encara que faci por, parlar amb pares i el noi. Si amb els pares no t'atreveixes comença per alguna cosina o cosi, tiet o tieta de confiança, pots demanar-li que t'ajudi a explicar-los (o a una bona amiga). O fins i tot, el o la tutor o infermera del institut, poden ajudar-te en aquest procés.
La decisió sobre que fer és difícil, i no hi ha una solució correcte, depèn de cada situació, noia, familia, etc. Et deixo l'enllaç de la web preinfant.org estan especilitzats en aquestes situacions i et poden donar suport per prendre la decisió convenient per tu.
Els hi pots dir que t'enviem des d'Adolescents.cat!
Com veus el primer pas es buscar recursos i suport abans de decidir ja que fer.
Espero ens expliquis com ha anat tot! Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali