Uff em morooooooo
Cada dia follu amb el meu novio...
Se'm fa molt difícil estar un dia sense fer-ho...
Si no ho faig em moro y me de mirar porno lesvic per masturbarme... SOC UNA SEXADICT???
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
El cert és que per a que diguem que algú és addicte al sexe, aquesta persona hauria de deixar de fer coses importants per poder tenir relacions sexuals o masturbar-se. És a dir, es presentaria una ansietat important cada vegada que la persona no pogués tenir relacions i buscaria la manera de conseguir-ho constantment: on fos i amb qui fos, tot per reduïr el malestar.
Si en el teu cas tens moltes ganes de tenir sexe amb el teu novio, segurament no té a veure amb cap addicció, sinó a que t'ho passes bé amb ell i vols gaudir cada dia. El mateix passa amb la masturbació, que ens pot proporcionar un altre tipus de plaer i gaudir molt de la nostra intimitat.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat