masturbar a un tiu
hola!! primer de tot gracies per llegir la meva consulta. Despres k m'agradaria ser anonima.
L'altre dia estava amb el meu novio mirant una peli a casa seva i em vacomençar a ficar la maneta per dins la calça i va començar a masturbarme... i jo li vai treure la ma, per por a k em toques a mi masturbarlu ell... dons no se com hauria de masturbarlu...
Em podeu donar algun consell pliiiiiiiiiiiiiiiiissssss?? esk no vull k torni a pasar :(
Anissa Ouali

Hola Irina!! Gràcies a tu per la teva consulta, deixo ven apuntat que la teva consulta sigui anònima ;)!
La masturbació és conèixer les zones del cos més sensibles i excitants, per exemple en els genitals femenins, aquestes estan per fora, i no tant per dintre (per això introduir els dits no és masturbació).
Una cosa, que ell t'hagi masturbat no vol dir que tu l'hagin de masturbar a ell.
No hi ha una manera exacte de masturbar, ell és la millor persona que et pot guiar i anar dient com més li agrada. No has de tenir presa, anar mica en mica, jugant amb el ritme, i que ell et vagi guiant és la millor manera de saber com. Però per sobre de tot has de voler, no fer-ho per obligació, estar a gust i comode.
Espero haver-te ajudat! Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali