Dubte greu! nose que em passa, URGEENT
Hola,
soc noia, tinc un greu dubte:
Hi ha una amiga meva que tenia un novio i quan els veia que estaben junts liant-se i tal, tenia gelos i pensava malament del seu novio, pero encanvi pensava be d' ella.
Ara que han tallat, pues estic mes haviat contenta i sense gelos ni res.
Ara be, que aquesta noia quan penso amb ella, sento com algo mes que amistat, pero som amigues.
Que vol dir que si sento algo mes cap a ella, esque m' estic enamorant o que vull estar amb ella?
pero a ella no li molen les ties.
I li vull dir que em mola, com li dic?
Gracies, la vostra pagina web i amb aixo dels consultoris es maravellos
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per les teves paraules, ens ajuda molt a seguir treballant per i amb vosaltres!
Nosaltres no podem saber si sents quelcom més per ella, si n'estàs enamorada o si no ho estàs. Això és el que hauràs de descobrir tu sola i això no sempre és senzill ni sempre és fàcil, de fet t'has de dona temps i poc a poc aniràs descobrint què és el t'agrada.
D'altra banda si ja estàs segura que la teva amiga t'agrada i que a ella no li agraden les noies, valora bé si vols dir-li-ho o no. No hi ha una resposta correcta, senzillament és que tu decideixis què prefereixes.
Una abraçada ben forta!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat