No infeccio dorina ... fongs nose...
Helena, he anat al metge i me mare a mig parlat per mi perque ella sempre ha de obrir la boca abans que jo... en fi li a dit que jo tenia una infeccio d'orina i els simptiomes aquells de la sensacio de gottetes etc... en fi... tu em vas dir que lo que jo describia era fongs... pero la infermera perque era una infermera a agafat una tira daquelles tipo lo de veure comprobar com esta la piscina sas? i ma analitzat daquesta manera la orina dons ma dit que la tira donaba negatiu pero be e vist que hi havien diferents seccions sas? com si nose bueno el que em refereixo es que si no es infeccio dorina es posible que tu tinguis rao i sigui fongs ... esk potser aquesta tira nomes era especialitzada a aixo de la infeccio dorina? esk nose ven be com va i estic oreocupada... es que es miren de diferents maneres els fongs i linfeccio dorina? bueno mha receptat una mena de antibiotic per dos dies y daki uns dies e de portar una mostra dorina i lanalitzaran al laboratori... creus que auria destar amoinada? ho ssento per ser tan pesada pero necesito realment que algu em digui algo .. tot son negatius... i mals... GRACIES :)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No sé si va respondre't la meva companya Helena Galé o jo, amb tantes consultes, és complicat recordar.
La infecció d'orina es mira amb la tira que et van fer o amb un anàlisi, però això no detecta fongs, són proves diferents, els fongs es detecten per l'exploració visual (ginecòleg) o per fer un cultiu de la mucosa vaginal i analitzar què hi ha. Si tornes al metge per veure si l'antibiòtic ha fet efecte, comenta-li tu a la infermera o la metgessa, els símptomes que tens i comenta-li tu mateixa la possibilitat que siguin fongs.
Una abraçada i gràcies per confiar en nosaltres! I no ets pesada, fes les consultes que necessitis per això existeix el consultori.
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat