ajuda pls
Hola! Necessito ajuda. I informació. L'altre dia ho vaig fer, i es va quedar el condó dins, me'l vaig treure ràpidament. Però igualment tinc por de que m'hagi pogut quedar...
Sento molèsties a les parts baixes, i realment tinc por. Què puc fer?
Gràcies.
IESP

Hola,
sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La situació que ens expliques és una de les situacions de risc, on hem d'anar a prendre la píndola del dia després.
Les situacions de risc són:
- Relacions sexuals amb penetració sense preservatiu
- Utilitzar preservatiu i que es trenqui
- Utilitzar el preservatiu i que es quedi dins un cop ell ha ejaculat
Per tant, per a properes ocasions el millor és que no mantingueu la penetració un cop ell hagi ejaculat ja que l'erecció baixa, el penis disminueix de mida i el preservatiu queda gran i si passa això sol quedar-se dins. Per tant, quan ell acabi, fora penetració, i retireu el preservatiu.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat